Contact

FAQ – Meest gestelde vragen

Bij het uitchecken heb je de mogelijkheid om een dag en tijd te kiezen in de kalender voor de installatie van jouw cv-ketel of boiler.

Ja. Bij elk product heb je kosteloos de mogelijkheid het volledige bedrag, of een deelbetaling te voldoen.

Dit is afhankelijk van jouw wensen en situatie. Vul je gegevens in via de ketelkiezer en kom erachter welke cv-ketel geschikt is voor jouw situatie.

Dit is o.a. afhankelijk van de keuze van jouw cv-ketel, stookgedrag en of de ketel goed onderhouden wordt. De economische levensduur van een ketel varieert van 12 tot 15 jaar.

Bij de aanschaf van een cv-ketel kom je niet voor extra kosten te staan, want de monteurs-, voorrij- en materiaalkosten zitten bij de aankoopprijs inbegrepen.

Een andere vraag?

Zo gaat smartcv om met corona (COVID-19)

  • Smartcv volgt de laatste richtlijnen van het RIVM.
  • Bij het monteren van een cv-ketel bij jou thuis houd ik rekening met 1,5 meter afstand.
  • Ben je verkouden en/of heb je last van koorts? Neem dan contact met mij op, dan maken we zo snel mogelijk een nieuwe afspraak. Bel: +31648727849
  • Heb je liever dat ik een mondkapje draag tijdens het monteren van je cv-ketel? Geef dit dan van tevoren aan zodat ik hier rekening mee kan houden.
  • Zorg ervoor dat de installatie goed te bereiken is zodat ik de werkzaamheden goed uit kan voeren.